اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

چرخاندن قطعه در PCB پروتیوس با زاویه دلخواه

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    چرخاندن قطعه در PCB پروتیوس با زاویه دلخواه

    سلام. چطوری میتونم یه قطعه رو تو PCB در پروتیوس مثلا با زاویه 12 درجه بچرخونم؟
    ممنون

    #2
    پاسخ : چرخاندن قطعه در PCB پروتیوس با زاویه دلخواه

    شما نمیتونید این کارو بکنید ... قطعه یا باید افقی باشه یا عمودی
    از سختی نترس! این سختی هاست که جایگاه و مقام انسان را بالا میبرد...

    دیدگاه


      #3
      پاسخ : چرخاندن قطعه در PCB پروتیوس با زاویه دلخواه

      نوشته اصلی توسط شازده
      سلام. چطوری میتونم یه قطعه رو تو PCB در پروتیوس مثلا با زاویه 12 درجه بچرخونم؟
      ممنون
      در محیط ares بعد از اینکه قطعه رو گذاشتی روش دابل کیک کن و پایین پنجره کوچکی که باز میشه (توقسمت Rotation)هر زاویهای که دوست داری بنویس و OK رو بزن
      پروردگارا: به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم، و مردنی عطا کن که بر بیهودگیش سوگوار نباشم. بگذار تا آن را خود انتخاب کنم، اما آنچنان که تو دوست میداری

      دیدگاه


        #4
        پاسخ : چرخاندن قطعه در PCB پروتیوس با زاویه دلخواه

        نوشته اصلی توسط shahin2222
        شما نمیتونید این کارو بکنید ... قطعه یا باید افقی باشه یا عمودی
        آخه مگه ممکنه یه نرم افزار به این قدرتمندی اینکارو نکنه؟ مگه میشه؟
        اگه نمیدونی انقدر مطمئن حرف نزن. نزدیک بود خراب کنم پروژمو ها.
        از امیر حسنی کاخکی یاد بگیر.

        دیدگاه


          #5
          پاسخ : چرخاندن قطعه در PCB پروتیوس با زاویه دلخواه

          نوشته اصلی توسط شازده
          آخه مگه ممکنه یه نرم افزار به این قدرتمندی اینکارو نکنه؟ مگه میشه؟
          اگه نمیدونی انقدر مطمئن حرف نزن. نزدیک بود خراب کنم پروژمو ها.
          از امیر حسنی کاخکی یاد بگیر.
          واقعا معذرت میخوام ... من متوجه نشدم که گفتید محیط Ares ! فکر کردم میخواید تو محیط isis این کارو بکنید ...
          قول میدم از این بعد بیشتر دقت کنم ... :cry:
          از سختی نترس! این سختی هاست که جایگاه و مقام انسان را بالا میبرد...

          دیدگاه

          لطفا صبر کنید...
          X