اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

تبدیل کد هگز به دسیمال و برعکس و گذاشتن عدد باینری در متغیر

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    پاسخ : تبدیل کد هگز به دسیمال و برعکس و گذاشتن عدد باینری در متغیر

    خب تنظیمات که واسه کلاک 130 درسته ولی
    این که میگی کار نمیکنه ...
    بعد از تنظیم کلاک یه بار دیگه مموری رو اینیشیال کن شاید بشه
    من باهاش مشکلی نداشتم و بعید به نظر میرسه که مشکلی به وجود بیاد.
    اگه کار نکرد کلاک SPI رو بیار پایین
    تولید کننده انواع تابلو فرمان آسانسور با تکنولوژی روز دنیا

    دیدگاه


      #17
      پاسخ : تبدیل کد هگز به دسیمال و برعکس و گذاشتن عدد باینری در متغیر

      سلام
      منم قبلا مشکلی نداشتم باهاش!
      ولی الان با اینکه کارهایی که گفتید را انجام دادم قبل اور عکس ها نشون داده میشوند و لی بعدش نه! یحتمل اورکلاک با Flash-fs مشکل داره!
      اینم main:
      کد:
      #include <lpc17xx.h>
      #include <RTL.h>           /* RTL kernel functions & defines    */
      #include <stdio.h>          /* standard I/O .h-file         */
      #include <ctype.h>          /* character functions         */
      #include <string.h>          /* string and memory functions     */
      #include "File_Config.h"
      #define fosc 12
      #include "delay.h"
      #include "SPI_LPC17xx.c"
      
      #define family_lpc17xx          /* TFTLCD definition */
      #define TFTLCD_DATA_MSB_Nibble_Port_0
      #define LCD_MSB_Nibble_OFFSET     15
      #define TFTLCD_DATA_LSB_Nibble_Port_0
      #define LCD_LSB_Nibble_OFFSET     4
      #define TFTLCD_CONTROLPORT_2
      #define TFTLCD_CS           8
      #define TFTLCD_RS           9
      #define TFTLCD_WR           10
      #define TFTLCD_RD           11
      #define TFTLCD_RST           13
      #include "lcd.h"
      
      int a;
      
      int main(){
      	SystemInit();
      	finit ("M0:");
      	LCD_Init();
      	BusSpeed(20000);
      	lcd_show_bmp(0,0,"M:\\picture\\0.bmp");
      	delay_ms(1000);
      	lcd_show_bmp(0,0,"M:\\picture\\1.bmp");
      	
      	LCD_Clear(Red);
      	LCD_Clear(Blue);
      
      	funinit("M0:");
      	PLL(64,3,2); //over clocking...
      	delay_ms(2000);
      	LCD_Init();
      	finit("M0:");
      	BusSpeed(20000);
      	
      	LCD_Clear(Red);
      	LCD_Clear(Blue);
      	LCD_Clear(Red);
      	
      	lcd_show_bmp(0,0,"M:\\picture\\0.bmp");
      	delay_ms(1000);
      	lcd_show_bmp(0,0,"M:\\picture\\1.bmp");
      	
      while(1);
      }
      [glow=red,2,300]برنامه های آموزشی تست شده برای NXP LPC1768 با توابع CMSIS[/glow]
      http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=76623.0

      دیدگاه


        #18
        پاسخ : تبدیل کد هگز به دسیمال و برعکس و گذاشتن عدد باینری در متغیر

        سلام
        کلاک SPI را هم اوردم پایین نشد!
        SPI راهم دوباره init کردم نشد!
        [glow=red,2,300]برنامه های آموزشی تست شده برای NXP LPC1768 با توابع CMSIS[/glow]
        http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=76623.0

        دیدگاه


          #19
          پاسخ : تبدیل کد هگز به دسیمال و برعکس و گذاشتن عدد باینری در متغیر

          سلام دوستان
          دوستان من میخوام عدد باینری رو به هگز تبدیل کنم !!!!!!
          ممنون میشم یک برنامه معرفی کنید
          یا چطوری از طریق ماشین حساب ویندوز این کار رو انجام بدیم
          و ممنون میشم بگید چطوری به صورت دستی این کار رو انجام بدم

          دیدگاه


            #20
            پاسخ : تبدیل کد هگز به دسیمال و برعکس و گذاشتن عدد باینری در متغیر

            سلام دوستان چطوری با ماشین حساب ویندوز عدد باینری رو به هگز تبدیل کنیم؟؟؟؟؟
            ممنون میشم راهنمایی کنید لطفا

            دیدگاه


              #21
              پاسخ : تبدیل کد هگز به دسیمال و برعکس و گذاشتن عدد باینری در متغیر

              نوشته اصلی توسط mohammadmahdi.bd نمایش پست ها
              سلام دوستان چطوری با ماشین حساب ویندوز عدد باینری رو به هگز تبدیل کنیم؟؟؟؟؟
              ممنون میشم راهنمایی کنید لطفا
              سلام
              توی ویندوز 10، با اون کلیک روی اون 3 تا خط سمت چپ برنامه ماشین حساب، وارد گزینه Programmer بشید و از امکانات تبدیل مبنای اون استفاده کنید. دیگه ساده تر از این نمیتونم توضیح بدم.

              دیدگاه


                #22
                پاسخ : تبدیل کد هگز به دسیمال و برعکس و گذاشتن عدد باینری در متغیر

                خیلی ممنون

                دیدگاه

                لطفا صبر کنید...
                X