علیرضا جان
من یه مشکلی خیلیییی شایع با این امب داشتم ...
اون مقاومت های ۱۰ اهم هستش تو خط برق ریل اصلی همین که ۳ تا ۱۰ اهم و یه ۱۰۰ اهم هست ... میدونی کجا رو میگم دیگه
اون ۱۰ اهم ها میسوخت بدون هیچ نشونه ای oo: بعد ترانزیستور های درایور رو که با نمونه اصلی عوض کردم مشکل حل شد .... شما هم یه چک بکن حالا ضرر نداره
سامان جان گیرم نمیاد :biggrin:
آمل که اصا ندارن ترانزیستور سری mje رو
سایتی سراغ نداری که بشه خریدش؟راستی آمپم زیادی بمه.برا ساب عالیه ولی برا بلند گو خیلیه.راه حلی به نظرت نمیرسه؟
میزان تلاشی که برای رسیدن به هدفت انجام میدهی ارزش آن قلمداد خواهد شد
بم بودن صدا بر میگرده به اون خازن ورودی
واسه ترانزیستور هم علیرضا جان ایران میکرو یه بار رو یه سفارش من mje موتورولا فرستاد یه بار دیگه هم kse داد بهم ! میتونی تماس بگیری بگی حتمن موتورولا بدن بیاد ...
میگن یه نخ سیگار به آدم ارامش میده!
به اندازه یه سیگار نبودی!
بم بودن صدا بر میگرده به اون خازن ورودی
واسه ترانزیستور هم علیرضا جان ایران میکرو یه بار رو یه سفارش من mje موتورولا فرستاد یه بار دیگه هم kse داد بهم ! میتونی تماس بگیری بگی حتمن موتورولا بدن بیاد ...
والا سامان جان من نه تلفنی از ایران میکرو دارم و نه سایتشو
تازه من بدون فیلتر اون خازن هم صدا میگیرم بمه.شاید هم از درایورا باشه.
میزان تلاشی که برای رسیدن به هدفت انجام میدهی ارزش آن قلمداد خواهد شد
سلام
ابتدا به ساکن حتما اون هیت سینک رو عوض کنید
در ضمن بنده این مدار رو ساختم همین الان با ترانزیستور kse پشت ماشین داره کار میکنه ولی بعید هم نمیبینم که از ترانزیستور ها باشه .. !
اون مقاومت 10 اهما و اون 100 اهم هم حتما چک کنید بار ها تو امپ من بی دلیل سوخته بودن که با تعویض درایور مشکل حل شد
یا علی :bye
میگن یه نخ سیگار به آدم ارامش میده!
به اندازه یه سیگار نبودی!
دیدگاه