پاسخ : سوال درباره باطری ماشین
میتونیم یه سر وسط ایجاد کنیم که هم موقع شارز این کار بهتر انجام بگیره و هم موقع مصرف.
در مورد شارژ یا تامین موتور هم شما فکر کن یه باطری کم امپر که با باطری های ثابت موازی شده تو مدار گزاشتیم. یعنی موقعی که موتور کار میکنه موتور رو تغذیه میکنه و در نتیجه انرژی کمتری از باطری کشیده میشه و موقعی که ثابت ایستاده باطری رو شارژمیکنه.
شب ها هم که فکر نکنم ایشون بیشتر از 2 ساعت بیرون برن. (من خودم کلا شبا بیرون نمیرم
)
ولتاژ پنل رو تو هر سر 2 ولت و در مجموع 4 ولت بالاتر در نظر میگیریم که خاصیت شارژ کنندگی داشته باشه.
با 4 ولت هم فکر نکنم به به ارمیچر 24 ولت صدمه ای وارد بشه.
میتونیم یه سر وسط ایجاد کنیم که هم موقع شارز این کار بهتر انجام بگیره و هم موقع مصرف.
در مورد شارژ یا تامین موتور هم شما فکر کن یه باطری کم امپر که با باطری های ثابت موازی شده تو مدار گزاشتیم. یعنی موقعی که موتور کار میکنه موتور رو تغذیه میکنه و در نتیجه انرژی کمتری از باطری کشیده میشه و موقعی که ثابت ایستاده باطری رو شارژمیکنه.
شب ها هم که فکر نکنم ایشون بیشتر از 2 ساعت بیرون برن. (من خودم کلا شبا بیرون نمیرم
)ولتاژ پنل رو تو هر سر 2 ولت و در مجموع 4 ولت بالاتر در نظر میگیریم که خاصیت شارژ کنندگی داشته باشه.
با 4 ولت هم فکر نکنم به به ارمیچر 24 ولت صدمه ای وارد بشه.






دیدگاه