اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

Collapse
این موضوع بسته شده است.
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

    اینکه که متاسفانه اکثریت مردم خیلی چیزها رو رعایت نمیکنند و معمولا اهل مطالعه نیستند و همه از هم بیشتر توقع و انتظار دارند تا اینکه رعایت حال هم بکنند که جای بحثی توش نیست و متاسفانه هممون همینطور هستیم بعضیا کمتر بعضیا بیشتر. ولی چیزی که هست اینه که تا حدودی میشه محدودش کرد مثلا من هم همین مشکل زنگ خوردن موبایل رو داشتم طرف ساعت 2 شب زنگ میزد مثلا در مورد نحوره کار فلان دستگاه بهش توضیح بدم یا قیمت میگرفت و ... منم دیدم اینجوری هست شماره کاریم رو از شماره شخصیم جدا کردم و شماره کاریم رو فقط در ساعات مشخص روشن میکنم و جواب میدم بقیه زمان ها هم خاموش هست، هرکی هم شاکی بشه چرا گوشیت خاموشه میگم ساعت کاری نبوده خاموش بوده حتی چندین بار فامیلامون هم به اون شماره زنگ زدن شاکی شدن همین رو بهشون گفتم تمام شد رفت دیگه میخواد شاکی بشه میخواد نشه اینجا حق با من بوده و اون حق اعتراضی نداره. کار و زندگی به هم مربوطند ولی نباید باهم قاطی بشن. وایبر و واتس اپ و اینارو من شب سایلنت میکنم صبح که پامیشم 1 نگاه سریع میکنم تقریبا هرچی از آخر شب تا سر صبح بوده پاک میکنم قطعا اگه چیز مهمی بوده مجددا در زمان بیداری میپرسند، کسی هم حق نداره بگه چرا ساعت 3 شب واتس اپ من جواب ندادی اگر بگه هم کسی بهش حق نمیده همونطور که شما خودت دیدی توی این انجمن مطرح کردی که ساعت 2 شب گفته پورت میکرو خراب هست نه من حق رو به اون دادم نه سایر دوستان. ولی کسی که در ساعت اداری زنگ میزنه یا کار داره سوال میکنه رو باید جواب داد چون اون حق داره.
    این که 10 بار سلام میکنند و منتظر جواب هستند رو من شخصا سعی میکنم سلام که میکنم پشتش هم سوال کنم ولی خیلی ها اینطور نیستند، من اگر جای شما بودم متن سلام لطفا فقط سوالتون رو بپرسید رو یکجا دم دست میذاشتم که راحت توی کلیپ برد باشه تا کسی سلام کرد این رو براش پیست میکردم در مورد خیلی از تماس های موبایل هم همین متن رو آماده دارم و ارسال میکنم که ببخشید نمیتونم جواب بدم لطفا پیام بدید. نمیخوام بگم حق با اون هستا، اتفاقا کسی که بدون مطالعه میاد و ناخواسته یا خواسته مزاحمت ایجاد میکنه حقی نداره اما تا اونجا که میشه باید راهی پیدا کنیم که اکثریت مشتری ها و افراد از فروشگاه و سایت و پشتیبانی راضی باشند حتی اگر حق با اونها نیست، خیلی از فروشگاه های بزرگ میکن همیشه حق با مشتری هست در حالی که همه میدونن واقعا همیشه حق با مشتری نیست!! هر کاری مشکلات خودش رو داره توی کار شما اینجوری هست تو کار راننده تریلی جور دیگری هست کار من جور دیگری هست.
    در نهایت هم باز یادآوری میکنم دلیل این پست که گذاشتم این بود که باهم کاری کنیم که نه شما و نه مای مشتری اذیت بشیم نه اینکه بیوفتیم به جان و هم بدتر از هم دلگیر بشیم، قطعا دلخوشی شما سودش به من و امثال من برمیگرده که دارم از مجموعه ECA استفاده میکنم و دلخوشی و دلگرمی من و امثال من از شما سودش به شما بر میگرده، لحن انتقاد هم باید در هر صورت کمی کوبنده باشه که طرف بهش فکر کنه وگرنه سابقه دوستی ما با ECA و دوستان و همکارانش خیلی قدیمی تر و با ارزش تر از ایناست که بخوایم به خاطر عدم پاسخگویی مثلا پشتیبانی فلان قسمت به همیدگه بی احترامی کنیم. هنوز که هنوزه من وقتی مدتی از انجمن دور میشم و برمیگردم پیگیر پست ها و فعالیت دوستان قدیمی و با ارزشی که خیلی هاشون الان دیگه فعالیت ندارن میشم و کلی براشون ارزش قایل هستم، فرشاد خان شک نکن اگه برم و 4 سال دیگه بیام انجمن امکان نداره شخص شما رو فراموش کنم همونطور که تاحالا هم نکردم و بازم از دیدن شما و دوستانی مثل شما خوشحال میشم ولی بازم مشکلی باشه انتقاد میکنم :agree:
    از آنجا که گاهی فرصت بازخوانی پست نیست، بابت غلط های املایی و نگارشی احتمالی معذرت میخوام.
    هیچیک از پاسخ هایی که میدم را کاملا تایید نمیکنم و ممکن هست اشتباه کرده باشم، اگر من به نوشته ام مطمئن هستم شما مشکوک باشید.
    اگر در حل مشکل من کمک کردید و دکمه تشکر رو نزدم حتما فراموش کردم کوچکترین کمک شما برایم ارزشمند است!
    اگر به هر طریقی از من ناراحت شدید حتما با یک پیام خصوصی تذکر بدهید تا مشکل رو حل کنیم و رابطه ی صمیمانه، پایدار بماند.
    شاد و موفق باشید

    دیدگاه


      #17
      پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

      سلام
      جناب اکرمی شاهد از غیب رسید! بنده امروز صبح ساعت 9:25 با شماره 09128995376 تماس گرفتم، ساعت 9:32 دقیقه هم یه پیامک براش ارسال کردم. اگر هم دوست داشتین یه سر به اینجا بزنین: http://www.eca.ir/forum2/index.php?t...5664#msg665664
      دیگه قضاوت با خودتون...
      تشکر نکن، صلوات بفرست:

      [img width=165 height=100]http://www.askdin.com/gallery/images/29839/1___________5.png[/img]

      دیدگاه


        #18
        پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

        نوشته اصلی توسط محمد نعمت الهیان
        سلام
        جناب اکرمی شاهد از غیب رسید! بنده امروز صبح ساعت 9:25 با شماره 09128995376 تماس گرفتم، ساعت 9:32 دقیقه هم یه پیامک براش ارسال کردم. اگر هم دوست داشتین یه سر به اینجا بزنین: http://www.eca.ir/forum2/index.php?t...5664#msg665664
        دیگه قضاوت با خودتون...
        دقیقا توقعات بیجای بعضی دوستان (مثل همین مورد شما) متاسفانه باعث میشه که کیفیت پاسخگویی ما پایین بیاد.
        من خودم 5 شنبه ها دیگه تلفن های تبریز و شهر های اطراف رو جواب نمیدم چون هرکس زنگ میزنه میگه سفارشم مونده همین الان بفرستتین سفارشمن رو با اتوبوس .... یا مثلا روز جمعه زنگ میزنن کارم گیره 2 تا میکرو هست پول آزانستونو میدم بیاین شرکت 2 تا میکرو به من بدید !!!! یعنی دیگه واقعا بعضی ها آخرشن به خدا نمیدونم با چه رویی اصلا زنگ میزنن.

        لطفا سعی کنید توقعاتتون رو واقعی کنید (نمیگم پایین بیارید بلکه درست کنیدشون) ما هم باید خدماتمون رو بالا ببریم.
        دفتر تهران حدودا روزی 100 عدد تلفن جواب میده که حدودا 70% فقط سوالات بی ربط هست که مثلا سفارشم کی میرسه کد سفارشم چی هست فلان قطعه موجوده ؟ .... ما اینهمه هزینه میکنیم که همه قطعات پدیت باشند و مراحل ارسال معلوم باشه ولی حوصله چک کردن یمیل رو ندارند و راحتترند که شب ساعت 10 زنگ بزنن بگن سفارشم حتما ارسال شده دیگه؟!

        دوستان عزیز لطفا شما هم سطح خودتونو بالا ببرید والا یکطرفه نمیشه سطح خدمات رو بالا برد ! باید بدونیم چه چیزی باعث رضایت مشتری میشه و مشتری هم باید بدونه باید از چی راضی بشه و از چه ناراضی وگرنه همیشه احساس میشه که خدمات خوبی ارائه نمیشه.
        I ❤️ ECA

        دیدگاه


          #19
          پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

          نوشته اصلی توسط امیرعلی بلورچیان
          فلان قطعه موجوده ؟
          رئیس جان اینو خودتون گفته بودید قبل از اومدن زنگ بزنید !
          - اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج -
          ارتباط با من : ir02x6
          طراحی و ساخت انواع منابع تغذیه سوئیچینگ - SMPS Designer

          دیدگاه


            #20
            پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

            نوشته اصلی توسط ir02x6
            رئیس جان اینو خودتون گفته بودید قبل از اومدن زنگ بزنید !
            برای خرید از دفتر تهران گفتیم زنگ بزنید چون همیشه همه چی رو تعداد موجود نیست تهران.
            قطعه ای که تو سایت هست معلومه که امکان خریدش هست ! ما کی گفتیم قبل خرید زنگ بزنید ! گفتیم قبل از مراجعه به دفتر تهران زنگ بزنید
            I ❤️ ECA

            دیدگاه


              #21
              پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه

              فکر میکنم این تاپیک دیگه نیازی نباشه بیشتر کش بیاد، اگر همه بخوان بیان مثال بزنن این بحث فقط پر میشه از نمونه هایی که مشتری از فروشگاه دلخور بوده و نمونه هایی که فروشگاه از مشتری دلخور بوده و تک تک همه میخوان دوباره بحث کنند.
              خلاصه مطلب اینکه:
              - مسئولین عزیز فروشگاه در بین مردم مشتری هایی که سوالات بیجا بپرسند و مزاحمت های گوناگون ایجاد کنند زیاد هستند اما این دلیل نمیشه که شما همه رو به یک دید نگاه کنید و با پیش داوری پاسخ زننده ای بدید یا در راهنمایی کوتاهی کنید.
              - دوستان و مشتریان عزیز، کارکنان فروشگاه هم مثل هر مکان دیگه ساعت کاری محدود، صبر و حوصله محدود، زمان محدود و مسئولیت محدود دارند، قرار نیست وقتی قطعه ای میخرید بیان براتون نصب کنند سالم تحویل بدن و برن و هر وقتم مشکلی بود همون موقع جواب بگیرید!!
              همگی شاد و موفق باشید :agree:
              از آنجا که گاهی فرصت بازخوانی پست نیست، بابت غلط های املایی و نگارشی احتمالی معذرت میخوام.
              هیچیک از پاسخ هایی که میدم را کاملا تایید نمیکنم و ممکن هست اشتباه کرده باشم، اگر من به نوشته ام مطمئن هستم شما مشکوک باشید.
              اگر در حل مشکل من کمک کردید و دکمه تشکر رو نزدم حتما فراموش کردم کوچکترین کمک شما برایم ارزشمند است!
              اگر به هر طریقی از من ناراحت شدید حتما با یک پیام خصوصی تذکر بدهید تا مشکل رو حل کنیم و رابطه ی صمیمانه، پایدار بماند.
              شاد و موفق باشید

              دیدگاه

              لطفا صبر کنید...
              X