پاسخ : انتقاد از پشتیبانی و اطلاعات فروشگاه
اینکه که متاسفانه اکثریت مردم خیلی چیزها رو رعایت نمیکنند و معمولا اهل مطالعه نیستند و همه از هم بیشتر توقع و انتظار دارند تا اینکه رعایت حال هم بکنند که جای بحثی توش نیست و متاسفانه هممون همینطور هستیم بعضیا کمتر بعضیا بیشتر. ولی چیزی که هست اینه که تا حدودی میشه محدودش کرد مثلا من هم همین مشکل زنگ خوردن موبایل رو داشتم طرف ساعت 2 شب زنگ میزد مثلا در مورد نحوره کار فلان دستگاه بهش توضیح بدم یا قیمت میگرفت و ... منم دیدم اینجوری هست شماره کاریم رو از شماره شخصیم جدا کردم و شماره کاریم رو فقط در ساعات مشخص روشن میکنم و جواب میدم بقیه زمان ها هم خاموش هست، هرکی هم شاکی بشه چرا گوشیت خاموشه میگم ساعت کاری نبوده خاموش بوده حتی چندین بار فامیلامون هم به اون شماره زنگ زدن شاکی شدن همین رو بهشون گفتم تمام شد رفت دیگه میخواد شاکی بشه میخواد نشه اینجا حق با من بوده و اون حق اعتراضی نداره. کار و زندگی به هم مربوطند ولی نباید باهم قاطی بشن. وایبر و واتس اپ و اینارو من شب سایلنت میکنم صبح که پامیشم 1 نگاه سریع میکنم تقریبا هرچی از آخر شب تا سر صبح بوده پاک میکنم قطعا اگه چیز مهمی بوده مجددا در زمان بیداری میپرسند، کسی هم حق نداره بگه چرا ساعت 3 شب واتس اپ من جواب ندادی اگر بگه هم کسی بهش حق نمیده همونطور که شما خودت دیدی توی این انجمن مطرح کردی که ساعت 2 شب گفته پورت میکرو خراب هست نه من حق رو به اون دادم نه سایر دوستان. ولی کسی که در ساعت اداری زنگ میزنه یا کار داره سوال میکنه رو باید جواب داد چون اون حق داره.
این که 10 بار سلام میکنند و منتظر جواب هستند رو من شخصا سعی میکنم سلام که میکنم پشتش هم سوال کنم ولی خیلی ها اینطور نیستند، من اگر جای شما بودم متن سلام لطفا فقط سوالتون رو بپرسید رو یکجا دم دست میذاشتم که راحت توی کلیپ برد باشه تا کسی سلام کرد این رو براش پیست میکردم در مورد خیلی از تماس های موبایل هم همین متن رو آماده دارم و ارسال میکنم که ببخشید نمیتونم جواب بدم لطفا پیام بدید. نمیخوام بگم حق با اون هستا، اتفاقا کسی که بدون مطالعه میاد و ناخواسته یا خواسته مزاحمت ایجاد میکنه حقی نداره اما تا اونجا که میشه باید راهی پیدا کنیم که اکثریت مشتری ها و افراد از فروشگاه و سایت و پشتیبانی راضی باشند حتی اگر حق با اونها نیست، خیلی از فروشگاه های بزرگ میکن همیشه حق با مشتری هست در حالی که همه میدونن واقعا همیشه حق با مشتری نیست!! هر کاری مشکلات خودش رو داره توی کار شما اینجوری هست تو کار راننده تریلی جور دیگری هست کار من جور دیگری هست.
در نهایت هم باز یادآوری میکنم دلیل این پست که گذاشتم این بود که باهم کاری کنیم که نه شما و نه مای مشتری اذیت بشیم نه اینکه بیوفتیم به جان و هم بدتر از هم دلگیر بشیم، قطعا دلخوشی شما سودش به من و امثال من برمیگرده که دارم از مجموعه ECA استفاده میکنم و دلخوشی و دلگرمی من و امثال من از شما سودش به شما بر میگرده، لحن انتقاد هم باید در هر صورت کمی کوبنده باشه که طرف بهش فکر کنه وگرنه سابقه دوستی ما با ECA و دوستان و همکارانش خیلی قدیمی تر و با ارزش تر از ایناست که بخوایم به خاطر عدم پاسخگویی مثلا پشتیبانی فلان قسمت به همیدگه بی احترامی کنیم. هنوز که هنوزه من وقتی مدتی از انجمن دور میشم و برمیگردم پیگیر پست ها و فعالیت دوستان قدیمی و با ارزشی که خیلی هاشون الان دیگه فعالیت ندارن میشم و کلی براشون ارزش قایل هستم، فرشاد خان شک نکن اگه برم و 4 سال دیگه بیام انجمن امکان نداره شخص شما رو فراموش کنم همونطور که تاحالا هم نکردم و بازم از دیدن شما و دوستانی مثل شما خوشحال میشم ولی بازم مشکلی باشه انتقاد میکنم :agree:
اینکه که متاسفانه اکثریت مردم خیلی چیزها رو رعایت نمیکنند و معمولا اهل مطالعه نیستند و همه از هم بیشتر توقع و انتظار دارند تا اینکه رعایت حال هم بکنند که جای بحثی توش نیست و متاسفانه هممون همینطور هستیم بعضیا کمتر بعضیا بیشتر. ولی چیزی که هست اینه که تا حدودی میشه محدودش کرد مثلا من هم همین مشکل زنگ خوردن موبایل رو داشتم طرف ساعت 2 شب زنگ میزد مثلا در مورد نحوره کار فلان دستگاه بهش توضیح بدم یا قیمت میگرفت و ... منم دیدم اینجوری هست شماره کاریم رو از شماره شخصیم جدا کردم و شماره کاریم رو فقط در ساعات مشخص روشن میکنم و جواب میدم بقیه زمان ها هم خاموش هست، هرکی هم شاکی بشه چرا گوشیت خاموشه میگم ساعت کاری نبوده خاموش بوده حتی چندین بار فامیلامون هم به اون شماره زنگ زدن شاکی شدن همین رو بهشون گفتم تمام شد رفت دیگه میخواد شاکی بشه میخواد نشه اینجا حق با من بوده و اون حق اعتراضی نداره. کار و زندگی به هم مربوطند ولی نباید باهم قاطی بشن. وایبر و واتس اپ و اینارو من شب سایلنت میکنم صبح که پامیشم 1 نگاه سریع میکنم تقریبا هرچی از آخر شب تا سر صبح بوده پاک میکنم قطعا اگه چیز مهمی بوده مجددا در زمان بیداری میپرسند، کسی هم حق نداره بگه چرا ساعت 3 شب واتس اپ من جواب ندادی اگر بگه هم کسی بهش حق نمیده همونطور که شما خودت دیدی توی این انجمن مطرح کردی که ساعت 2 شب گفته پورت میکرو خراب هست نه من حق رو به اون دادم نه سایر دوستان. ولی کسی که در ساعت اداری زنگ میزنه یا کار داره سوال میکنه رو باید جواب داد چون اون حق داره.
این که 10 بار سلام میکنند و منتظر جواب هستند رو من شخصا سعی میکنم سلام که میکنم پشتش هم سوال کنم ولی خیلی ها اینطور نیستند، من اگر جای شما بودم متن سلام لطفا فقط سوالتون رو بپرسید رو یکجا دم دست میذاشتم که راحت توی کلیپ برد باشه تا کسی سلام کرد این رو براش پیست میکردم در مورد خیلی از تماس های موبایل هم همین متن رو آماده دارم و ارسال میکنم که ببخشید نمیتونم جواب بدم لطفا پیام بدید. نمیخوام بگم حق با اون هستا، اتفاقا کسی که بدون مطالعه میاد و ناخواسته یا خواسته مزاحمت ایجاد میکنه حقی نداره اما تا اونجا که میشه باید راهی پیدا کنیم که اکثریت مشتری ها و افراد از فروشگاه و سایت و پشتیبانی راضی باشند حتی اگر حق با اونها نیست، خیلی از فروشگاه های بزرگ میکن همیشه حق با مشتری هست در حالی که همه میدونن واقعا همیشه حق با مشتری نیست!! هر کاری مشکلات خودش رو داره توی کار شما اینجوری هست تو کار راننده تریلی جور دیگری هست کار من جور دیگری هست.
در نهایت هم باز یادآوری میکنم دلیل این پست که گذاشتم این بود که باهم کاری کنیم که نه شما و نه مای مشتری اذیت بشیم نه اینکه بیوفتیم به جان و هم بدتر از هم دلگیر بشیم، قطعا دلخوشی شما سودش به من و امثال من برمیگرده که دارم از مجموعه ECA استفاده میکنم و دلخوشی و دلگرمی من و امثال من از شما سودش به شما بر میگرده، لحن انتقاد هم باید در هر صورت کمی کوبنده باشه که طرف بهش فکر کنه وگرنه سابقه دوستی ما با ECA و دوستان و همکارانش خیلی قدیمی تر و با ارزش تر از ایناست که بخوایم به خاطر عدم پاسخگویی مثلا پشتیبانی فلان قسمت به همیدگه بی احترامی کنیم. هنوز که هنوزه من وقتی مدتی از انجمن دور میشم و برمیگردم پیگیر پست ها و فعالیت دوستان قدیمی و با ارزشی که خیلی هاشون الان دیگه فعالیت ندارن میشم و کلی براشون ارزش قایل هستم، فرشاد خان شک نکن اگه برم و 4 سال دیگه بیام انجمن امکان نداره شخص شما رو فراموش کنم همونطور که تاحالا هم نکردم و بازم از دیدن شما و دوستانی مثل شما خوشحال میشم ولی بازم مشکلی باشه انتقاد میکنم :agree:

دیدگاه