پاسخ : کمپرسور یخچال (12ولت DC)
با چیلر جذبی میخواهید کمپرسور 12 دی سی بسازید!
oo:
چیلر های جذبی محدودیت حجم دارند! از یک حدی کمتر اصلا اقتصادی نیست و کار هم نمیکنه! بابا ولش کنید این چیلر بیچاره رو!
دوستان دارید با خودتون چکار میکنید؟! ادم دلش کباب میشه وقتی میبینه این جوونها خودشون رو به اب و اتیش میزنن!
یکی بگه چقدر میخواد هزینه کنه!؟
بچه ها من میگم رو همین چیلرهای جذبی متمرکز بشیم
ولی چیزی که من فهمیدم دماز از 7-8 درجه پایینتر نمیاد
ولی چیزی که من فهمیدم دماز از 7-8 درجه پایینتر نمیاد
oo:چیلر های جذبی محدودیت حجم دارند! از یک حدی کمتر اصلا اقتصادی نیست و کار هم نمیکنه! بابا ولش کنید این چیلر بیچاره رو!
دوستان دارید با خودتون چکار میکنید؟! ادم دلش کباب میشه وقتی میبینه این جوونها خودشون رو به اب و اتیش میزنن!
یکی بگه چقدر میخواد هزینه کنه!؟







ولی به نظر من و بر پایه اطلاعات ناقص من یخچال نفتی هزینش بالاس و اون چیزیم که میخواین از آب در نمیاد چون باید یه لوله کشی اساسی تو ماشین انجام بشه که اگزوز به هم میریزه و نفس موتور گرفته میشه و هم فاصله کندانسور و اپراتور زیاد میشه اگه بخواین از فضای جعبه وکاپوت استفاده کنید و هم حجمی تو کاپوت به اون صورت در اختیار نداریم که بخوایم کندانسور نصب کنیم مگه اینکه بخواین زیر سینی نصب کنید که اونم احتمال ضربه خوردنش میره بالا بقیه جا ها فک نمکنم جای مناسبی واسه کندانسور باشه . اتلاف انرژی و لوله کشی و سرویس کردن ماشین و اینا همش میشه هزینه واسه یخچالی که در طول سال شاید 20 روزم استفاده نداشته باشه . استفاده از کمپرسور هم مشکلات خاص خودشو داره و باز مشکلات مربوط به کندانسور و اپراتور و ساخت اینها برای ماشین و فاصله ی بین اینا و عایق بندی و ثابت کردن کمپرسور و گرفتن لرزششو اینا همه هست . نوع برقیش مشکلات خاص خودشو داره نوع مکانیکیشم که فکر میکنم اصلا نباشه بهتره چون تو سیستم موتور باید وارد بشه و نفس ماشینو میگیره هم به لحاظ بار اضافی که تحمیل میکنه و بهینه نیست چون یه وسیلهی اضافی هست و از طرفی هم کسی که نصبش میکنه نه امکانات لازم و نه دانش کافی رو برای اینکار داره در نتیجه امکان تبدیل ماشینتون به گاری هم وجود داره
نظریات فوق ممکن است از نظر علمی درست نباشند .....




دیدگاه