اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

class D

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    پاسخ : class D

    نوشته اصلی توسط oss2
    داداش این مهشره ولی میخواستم همین طرحو میشه با دوازده ولت راه انداخت ؟
    یه همچین بساتی رو (100W ) با 12V نمیتونی راه بندازی.

    دیدگاه


      پاسخ : class D

      نوشته اصلی توسط arvinfx
      یه همچین بساتی رو (100W ) با 12V نمیتونی راه بندازی.
      نه میدونم اینطوری واتش میاد پایین مشکلی نیست میتونه با دوازده کار کنه؟
      چه خوش سلیقه است گلچین روزگار...
      خوبان رفتند و ما ماندیم!

      دیدگاه


        پاسخ : class D

        نوشته اصلی توسط oss2
        نه میدونم اینطوری واتش میاد پایین مشکلی نیست میتونه با دوازده کار کنه؟
        آره باید بشه با 12 ستش کرد

        دیدگاه


          پاسخ : class D

          نوشته اصلی توسط arvinfx
          آره باید بشه با 12 ستش کرد
          ممنون
          من همین مدارو میبندم و نتایجو اعلام میکنم
          چه خوش سلیقه است گلچین روزگار...
          خوبان رفتند و ما ماندیم!

          دیدگاه


            پاسخ : class D

            نوشته اصلی توسط shahinbahari
            اسکوپ و سیگنال که مال دانشگاه هست
            خودم هم فکر میکردم ساختش دردسر داشته باشه.اگه از IC ها هم استفاده کنیم باز هم این مشکلات رو داره یا کلا ذاتش مردم آزاره؟ :mrgreen:
            توی خروجی پخش های ماشین کسی میدونه از چه چیپی استفاده شده؟یه جا خوندم خروجی ماشین همین کلاس هست!
            نه اینطور نیست والا من هر چی ماشین دیدم ای سی هایی نظیر tda7388 lv47002 بوده که همشون کلاس AB هستند
            چه خوش سلیقه است گلچین روزگار...
            خوبان رفتند و ما ماندیم!

            دیدگاه


              پاسخ : class D

              سلام به همه دوستان
              کسی نقشه امپلی فایر 350 وات کلاس D واسه ساب سراغ نداره؟

              دیدگاه


                پاسخ : class D

                نوشته اصلی توسط AMIR_N
                سلام به همه دوستان
                کسی نقشه امپلی فایر 350 وات کلاس D واسه ساب سراغ نداره؟
                پیدا کردی بزار ماهم استفاده کنیم
                زکات علم نشر آن است
                بیشتر با من اشنا بشین :
                http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=1721.375
                ساخت منبع تغذیه ازمایشگاهی :
                http://www.eca.ir/forum2/index.php?topic=110170.0

                دیدگاه


                  پاسخ : class D

                  نوشته اصلی توسط b e h n a m
                  پیدا کردی بزار ماهم استفاده کنیم
                  پیدا کرده بودم ک نمیپرسیدم :biggrin:
                  مرسی

                  دیدگاه


                    پاسخ : class D

                    سلام
                    من این امپ کلاس Dرو شروع به ساخت کردم (همین مدل 3000 واتش رو )
                    چنتا سوال
                    1. ولتاژ 12 ولت ورودیش باید 12 ولت صاف باشه (یعنی حتما 12 باشه ؟؟؟ یا میشه مثلا از 10 تا 14 ولت هم بهش داد؟؟؟)
                    2.من ی امپ دارم خراب شده (کلاس D هست 900 وات ار ام اس) میتونم از سلف خروجی اون استفاده کنم؟؟؟
                    3.برای تست میشه با دوبل 50 ولت این مدار رو تست کرد؟؟؟
                    4. میشه ی عکس از IC های اصل بزارید (من همه صفهات رو خوندم اقای NN عکس گزاشته بود ولی متاسفانه حذف شده بود )
                    5. برای توان 1500 وات روی 1 اهم باید دوبل چند ولت بهش بدم؟؟؟ چنتا ماسفت باید بزارم تا روی 1 اهم پاسخگوی جریان بالا باشه؟؟؟
                    ممنون

                    دیدگاه


                      پاسخ : class D

                      نوشته اصلی توسط AMIR_N
                      سلام
                      من این امپ کلاس Dرو شروع به ساخت کردم (همین مدل 3000 واتش رو )
                      چنتا سوال
                      1. ولتاژ 12 ولت ورودیش باید 12 ولت صاف باشه (یعنی حتما 12 باشه ؟؟؟ یا میشه مثلا از 10 تا 14 ولت هم بهش داد؟؟؟)
                      2.من ی امپ دارم خراب شده (کلاس D هست 900 وات ار ام اس) میتونم از سلف خروجی اون استفاده کنم؟؟؟
                      3.برای تست میشه با دوبل 50 ولت این مدار رو تست کرد؟؟؟
                      4. میشه ی عکس از IC های اصل بزارید (من همه صفهات رو خوندم اقای NN عکس گزاشته بود ولی متاسفانه حذف شده بود )
                      5. برای توان 1500 وات روی 1 اهم باید دوبل چند ولت بهش بدم؟؟؟ چنتا ماسفت باید بزارم تا روی 1 اهم پاسخگوی جریان بالا باشه؟؟؟
                      ممنون
                      داداش سابت چیه که 1500 وات رو یک اهم میخوایی؟
                      DD Audio & SP Audio

                      دیدگاه


                        پاسخ : class D

                        نوشته اصلی توسط amir h.
                        داداش سابت چیه که 1500 وات رو یک اهم میخوایی؟
                        ترجیه میدم نوع ساب رو نگم (هرجا صحبت از ساب شده ، بودن کسایی ک بحث رو به بی راهه کشیدن و اومدن گفتن این توان غیر واقعی ساب هست یا ساب نداریم بیشتر 200 وات و از این حرفا )
                        من ی تاپیک زدم راجب امپ 1500 وات داخل ماشین (چه فیلمی شده بود هرکی میومد مارو مسخره میکرد )
                        حالا من سویچینگ دارم 1500 وات با برق ماشین
                        امپ هم ک دارم میسازم
                        فقط تنها مسئله اینجاست امپ رو واسه 4 اهم رو 1500 بسازم یا واسه 1 اهم روی 1500 وات
                        اساتید راهنمایی کنن رو کدوم بهتر جواب میده ؟؟؟
                        و واسه هر کدوم چه ولتاژی مورد نیاز هست؟؟

                        دیدگاه


                          پاسخ : class D

                          نوشته اصلی توسط AMIR_N
                          ترجیه میدم نوع ساب رو نگم (هرجا صحبت از ساب شده ، بودن کسایی ک بحث رو به بی راهه کشیدن و اومدن گفتن این توان غیر واقعی ساب هست یا ساب نداریم بیشتر 200 وات و از این حرفا )
                          من ی تاپیک زدم راجب امپ 1500 وات داخل ماشین (چه فیلمی شده بود هرکی میومد مارو مسخره میکرد )
                          بله منم دیدم این جور افراد رو و فکر میکنم اینجور افراد با سیستم های ماشین زیاد اشنایی ندارن و نمیدونن که ساب بالای 5 کیلو وات و حتی بیشترشم هست...

                          نوشته اصلی توسط AMIR_N
                          ترجیه میدم نوع ساب رو نگم (هرجا صحبت از ساب شده ، بودن کسایی ک بحث رو به بی راهه کشیدن و اومدن گفتن این توان غیر واقعی ساب هست یا ساب نداریم بیشتر 200 وات و از این حرفا )
                          من ی تاپیک زدم راجب امپ 1500 وات داخل ماشین (چه فیلمی شده بود هرکی میومد مارو مسخره میکرد )
                          حالا من سویچینگ دارم 1500 وات با برق ماشین
                          امپ هم ک دارم میسازم
                          فقط تنها مسئله اینجاست امپ رو واسه 4 اهم رو 1500 بسازم یا واسه 1 اهم روی 1500 وات
                          اساتید راهنمایی کنن رو کدوم بهتر جواب میده ؟؟؟
                          و واسه هر کدوم چه ولتاژی مورد نیاز هست؟؟
                          اهم بالاتر کیفیت بیشتر داره ولی تو توان 1500 وات کیفیت دیگه به اون صورت معنی نمیده...

                          شما باید امپ رو با توجه به سابت بسازی.(ولی بنظر من اگه سابت دو کویل 2 اهمی داره و هم میتونه رو 4 اهم و هم روی 1 اهم درایو بشه شما ساب رو روی یک اهم درایو بکن)

                          رو 1 اهم شما فک کنم به ولتاژی حدود مثبت 80 ولت و جریانی حدود 23 تا 25 امپر هم نیاز داری و ماسفت ها هم حتما 4 تا IRFB4227 باشند.

                          رو 4 اهم ولتاژ افزایش پیدا میکنه و جریان کاهش یعنی فک کنم به حدود مثبت دوبل 95 ولت و جریان 18 تا 20 امپری نیاز داری.

                          (این توانایی که گفتم برای تغذیه حدود 2000 وات هستند که با در نظر گرفتن افت ولتاژ ماشین و یخورده تلفات تو خود امپ همین حدودای 1500 تا 1600 وات میشن)

                          تو این توان برای ماشین حتما باید به فکر باتری اضافه و BIG3 باشی و اگه تونستی دینام رو هم تقویت بکنی سیم کشی هم 0 گیج باشه یاحتی 00 گیج.این برق ماشین خیلی خیلی مهمه یعنی اگه نتونی درست تامینش بکنی نتیجه جالبی نمیگیری.
                          DD Audio & SP Audio

                          دیدگاه


                            پاسخ : class D

                            نوشته اصلی توسط amir h.
                            بله منم دیدم این جور افراد رو و فکر میکنم اینجور افراد با سیستم های ماشین زیاد اشنایی ندارن و نمیدونن که ساب بالای 5 کیلو وات و حتی بیشترشم هست...

                            اهم بالاتر کیفیت بیشتر داره ولی تو توان 1500 وات کیفیت دیگه به اون صورت معنی نمیده...

                            شما باید امپ رو با توجه به سابت بسازی.(ولی بنظر من اگه سابت دو کویل 2 اهمی داره و هم میتونه رو 4 اهم و هم روی 1 اهم درایو بشه شما ساب رو روی یک اهم درایو بکن)

                            رو 1 اهم شما فک کنم به ولتاژی حدود مثبت 80 ولت و جریانی حدود 23 تا 25 امپر هم نیاز داری و ماسفت ها هم حتما 4 تا IRFB4227 باشند.

                            رو 4 اهم ولتاژ افزایش پیدا میکنه و جریان کاهش یعنی فک کنم به حدود مثبت دوبل 95 ولت و جریان 18 تا 20 امپری نیاز داری.

                            (این توانایی که گفتم برای تغذیه حدود 2000 وات هستند که با در نظر گرفتن افت ولتاژ ماشین و یخورده تلفات تو خود امپ همین حدودای 1500 تا 1600 وات میشن)

                            تو این توان برای ماشین حتما باید به فکر باتری اضافه و BIG3 باشی و اگه تونستی دینام رو هم تقویت بکنی سیم کشی هم 0 گیج باشه یاحتی 00 گیج.این برق ماشین خیلی خیلی مهمه یعنی اگه نتونی درست تامینش بکنی نتیجه جالبی نمیگیری.
                            BIG4 رو انجام دادم
                            باطری 74 امپر هم دارم
                            دینام هم استام صنعت 110 امپری هست
                            کابل هم 0 گرند زیرو دارم 65 جوشکاب یزد هم دارم
                            به نظر شما بهتره رو 1 اهم بسته بشه یا 4 اهم ؟؟؟
                            ممنون از جوابتون

                            دیدگاه


                              پاسخ : class D

                              نوشته اصلی توسط AMIR_N
                              BIG4 رو انجام دادم
                              باطری 74 امپر هم دارم
                              دینام هم استام صنعت 110 امپری هست
                              کابل هم 0 گرند زیرو دارم 65 جوشکاب یزد هم دارم
                              به نظر شما بهتره رو 1 اهم بسته بشه یا 4 اهم ؟؟؟
                              ممنون از جوابتون
                              اگه big4 انجام دادید دیگه چه بهتر.

                              باتری خود ماشین 74 امپره یا باتری اضافه؟

                              بنظر من روی 1 اهم ببند.
                              DD Audio & SP Audio

                              دیدگاه


                                پاسخ : class D

                                باطری اضافه 74 هست
                                باطر خود ماشین 45 امپره فکر کنم ک اونم نفس های اخرشه و اونم به 74 نزدیکش میکنم (هرچی جا بشه میبندم ماشین PK هست)
                                واسه هسته خروجی میتونم از هسته ی امپلی فایر 900 وات کلاس D استفاده کنم؟؟(ی امپ مونو کنوود دارم اون خراب شده ولی هستش سالمه )

                                دیدگاه

                                لطفا صبر کنید...
                                X